2015/12/13

ROHKEUDESTA

yellow1 yellow2_1 yellow4_1

Kuvat K

Takki 2Hand / Neule Samuji / Housut H&M / Kengät Dinsko

Muistatteko vielä postauksen, jossa kerroin epävarmuudestani omaa tulevaisuutta kohtaan? Mietin, miten jatkan opiskelujen jättämän tyhjiön kanssa, miten lähden jahtaamaan unelmiani. Olin pitkään epävarma ja tyytymätön ja tunsin, että petän itseni olemalla tekemättä mitään. 

Se kaikki muuttui tällä viikolla. Mun ystävä huomasi työpaikkailmoituksen erään suomalaisen jalkinealan suurnimen facebook-sivulla ja rohkaisi hakemaan. " Toi paikka olisi niin sua, mä nään sut tuolla töissä!". Olin tottakai kovin otettu. Rohkaistuin ja hain. Ja pääsin haastatteluun. Ja arvatkaa mitä, mä sain sen työn! En voi sanoin kuvailla mitä tunnen tällä hetkellä. Oon sanattoman onnellinen, ja samalla tekisi mieli huutaa ääni käheeks, koska niin iso saavutus tää on mulle jalkinealan ammattilaisena ja ihan vaan nuorena naisena. Mä tein sen! 

Blogissa on ollut jälleen hiljaisempaa, mutta ei hätää täällä mä olen. Elämä on tällä hetkellä myllerrystä, suuria muutoksia on edessä ja suurin niistä on muuttoni Helsinkiin. Onneksi mulla on siellä paljon ystäviä ja matka Manseen taittuu kahdessa tunnissa. Jälleen oon sanaton kuinka innokas oon aloittamaan uudessa työssä, uudessa kaupungissa. Samalla haikeus painaa mieltä, sillä multa jää myös paljon taakse Tampereelle. Myös kihlattuni. Onneksi mies valmistuu alalle, jolle työpaikkoja löytyy useilta paikkakunnilta, joten meillä ei ole hätää. 

Mä oon sanoinkuvailemattoman onnellinen ja ylpeä itsestäni tällä hetkellä! WOW! 

12 kommenttia:

  1. ONNEA ihan superisti!!!<3 Itse näin kaukosuhteessa pian puoli vuotta eläneenä voin todeta, että kyllä se onnistuu! :) Onhan tää välillä tosi kurjaa, mutta sitten ne yhdessäoloajat on tosi ihania ja niitä osaa arvostaa erilailla. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Oon kyllä ihan mielettömän onnessani tästä!! :) Mekin ollaan oltu yhteensä 9 v yhdessä, josta ainakin 3 vuotta etäsuhteessa yhteensä, joten uskon että me pärjätään hyvin :) Ja se on aivan totta - sitä oppii vaalimaan sitä yhteistä aikaa ja pieni ikävä vain vahvistaa suhdetta.

      Poista
  2. Hei tosi paljon onnea uudesta työpaikasta! Hyvä Jenni!

    VastaaPoista
  3. Oiii onnea tosi paljon!! Aina kannattaa yrittää, koska just näin voi tapahtua ;) Ja hei kivoja kuvia! :--))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tää oli kyllä loistava tapa oppia, että aina kannattas yrittää :)!! Kiitos kauheesti!

      Poista
  4. Paljon onnea ja menestystä urallesi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos oikein paljon!! :) Toivottavasti teillä oli kiva ilta eilen!

      Poista
  5. Onnea vielä täälläkin! : ) <3 Mukavaa saada sut Helsinkiin!

    VastaaPoista