2015/12/27

LUMOAVAA

lumo4 lumo2 lumo1 lumo3 lumo5

Keidas By Lumo - luonnonkosmetiikkaa Tampereella

Viime viikolla vierailin luonnonkosmetiikkaa ja hoitoja tarjoavassa Keidas By Lumossa Tampereen Aleksanterinkadulla. Lumossa järjestettiin ystävämyynnit ja tarjolla oli mitä houkuttelevampia tuotteita ja naposteltavaa.

En aikaisemmin ole juurikaan kokeillut luonnonkosmetiikkaa tai kokenut tätä aluetta täysin omakseni. Ehkä senkin takia, ettei mulla juuri ole kokemusta näistä tuotteista. Liekö syynä ollut korkeammat hinnat ja se epätietoisuus. Suosin tällä hetkellä oman meikkipussin sisällössä sekä ylipäätään kosmetiikkatuotteissa vahvasti suomalaisuutta ja kotimaisia tuotteita, kuten Lumenea. Uskon, että luonnonkosmetiikka on varmasti uusi alue, jota aion tästä eteenpäin vaalia entistä enemmän. Nimittäin yksi tuote iski suoraan mun sydämeen Lumon vierailun jälkeen.

Mulla on itsellä entuudestaan superpaksu ja liukas tukka sekä usein jo tuuhea itsestään ilman vaivaa ja vääntöä (huom. tää tukka todellakin on mun silmäterä!). Oon kuitenkin lueskellut ja kuullut juttuja suolasuihkeista ja muista tuotteista, joilla tuoda pikkuisen lisää tekstuuria ja elävyyttä ihan arkiseenkin tukkaan. Ja no, oon halunut kokeilla! Iskin silmäni Lumossa muutamaan tekstuuria antavaan tuotteeseen ja lähdin kyselemään tuotteiden eroista ja etsimään sitä sopivaa juuri mun tukkaan. Käteeni tarttu tanskalaisen Unique Caren suolasuihke ja sain kokeilla sitä heti hiuksiin. Mikä ero! Tuotetta suihkautetaan muutama kerta pyyhekuivaan tai kosteaan tukkaan ennen föönausta ja "pöyhitään" hieman tekstuurin lisäämiseksi. Tuote jättää hiuksen ilmavan pehmeäksi ja hyväntuoksuiseksi. Mielettömän hyvä tuote ja mahtava ensikosketus luonnonkosmetiikkaan! Plus omatuntoni parani entisestään, sillä tuote on valmistettu 100% tuulivoimaa hyödyntäen. 

Voin suositella tätä tuotetta ihan jokaiselle, joka kaipaa hiuksiinsa hitusen lisää tekstuuria ja volyymia arkitukkaan tai vaikka kampauksen viimeistelyyn. Tuotetta löytyy Keidas By Lumosta sekä lisätietoja saa vaikkapa täältä. Hintakin kohtuullinen 16€!

Ihanaa joulukuun viimeistä viikkoa kaikille <3 Mä jatkan superinnokkaana ja iloisena uudessa duunissa!

2 kommenttia:

  1. Sait kyllä napattua tosi hyvät kuvat sieltä :) mä oon aina ihan huono räpsimään kuvia tapahtumissa... en edes muista ottaa kameraa aina.. uups.

    Oon muuten ollu kans tosi tyytyväinen siihen tuuheuttavaan geelin, pähkäiltiin selkeesti tarpeeks pitkään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään ihan hirveesti tosta suolasuihkeesta!! Se on kyllä loistava löytö! Hieno kuulla että sullakin osu oikeeseen sen geelin kanssa :)

      Poista